Mylight Wall Light produktet rækker over 3 forskellige produkter med samme design, og kvalitet. Serien spænder over 3 forskellige størrelser, som gør at konsumentenheden har mulighed for, at vælge den størrelse som passer til det behov, der er for lys det pågældende sted.
Glidecreme til par
Der ydes 2 års garanti efter købelovens bestemmelser. Serviceringen af fejlramte produkter, sker direkte med e3light’s kundeservice, hvilket betyder at forhandlerne skånes for at bruge tid på dette. Emballagen er på Wall Light 02 modellen med et flot design, hvorimod modellerne 03 og 04 , på nuværende tidspunkt ikke har samme design.
Læs mere her omkring glidecreme
De store modellers glidecreme med bedøvende virkning kommer i en hvid papkasse, og har påklistret et label hvor informationer om produktet kan tilgåes. Det er dog planen af disse på sigt skal have samme designs. Produktets funktioner er beskrevet i manualen som kommer med produktet. Der findes 3 forskellige glidecremer funktionsindstillinger, hvor konsumentenheden har mulighed for at tilpasse, mængden af lys samt bevægelses sensorens funktion.
Det anbefales at virksomheden iværksætter følgende promotion aktiviteter for at stimulere byggemarkedsbranchen eller glidecreme branchen.
Strategisk angreb med glidecreme-produkter
Først og fremmest bør virksomheden eksekvere en oplysningskampagne, hvor salgsfremstødet til segmentet synliggøres. Det kræver indledningsvist at virksomhedens grafiske medarbejder i et tæt samarbejde med salgschefen udarbejder promotion materiale. Herefter er det sælgernes opgave at præsentere materialet for udvalgte byggemarkedes kæder eller sexshops.
Sideløbende med det opsøgende salgsarbejde, anbefales det at virksomheden deltager på byggemesse. Det skyldes at der på sådanne messer, typisk er samlet en lang række af personer som kan være med til at beslutte at produktet tages på hylderne. Det er derfor vigtigt for virksomheden, at komme i dialog med indkøbere fra byggemarkederne. Ud fra det opsøgende salgsarbejde, skulle virksomhedens sælgere gerne have et indblik i, hvem disse indkøbere er, således de kan opsøge dem på messen.
Efter etableringen af et samarbejde med en byggemarkedskæde eller sammen med sexlegetøj, vil det være fordelagtigt for både forhandleren såvel som e3light, at arrangere nogle dage hvor der sker undervisning i produkternes. Undervisningen skal ses som en mulighed for at forhandlerens sælgere kan tilegne sig en mere indgående kendskab til produktet. Bedre kendskab til glidecreme, vil naturligvis betyde en mere kompetent rådgivning i produktet til kunderne. For e3light vil denne indsats højest sandsynligt, betyde en højere omsætning alt andet lige.
Med henblik på fastholde motivationen for at sælge Mylight Wall Light produkterne står overfor den bedste glidecreme for byggemarkedernes sælgere. Bør e3light etablere nogle salgs delmål som ved indfrielse af disse, vil betyde en indbetaling til personale kassen. Det skal være med til at skabe en fælles kampgejst for at sælge produkterne, således at opgaven løftes i flok af alle sexshops der sælger eller køber glidecremeefter groupthink tankegangen. Den provision som indbetales til en personale kasse, kan eventuelt være med at afholde personale arrangementer for sælgerne eller udbetales som en del af deres løn – hvilket afgøres af sælgerne selv.
Det antages at den pågældende byggemarkedskæde har en tilbudsavis. Med henblik på at annoncere i denne, bør virksomheden slå på de markedsførings ressourcer, som e3light har. Derfor bør virksomheden markedsføre, dens samarbejdsvillighed over for forhandleren ift. at udarbejde reklamemateriale omkring glidecreme med smag til deres avis. Sideløbende med den trykte reklame, har forhandleren antageligt også en webshop, hvor der afsættes produkter til levering med fragt. Her bør e3light evt. markedsføre at tilbyde en dropshipping aftale, med henblik på at gøre sig attraktive som leverandører til byggemarkedet.
Glidecreme sælges af alle de store sexlegetøjs sexshops
Virksomheden bør herudover benytte sig af pull strategien som promotionstrategi. Det betyder at virksomheden stimulere konsumentenhederne, som vil resultere i en øget efterspørgsel. Billedligt talt, trække produkterne ned grundet den planlagte markedsføringsindsats målrette til målgruppens præferencer. Strategien for virksomheden er kendetegnet ved, at have masse kommunikation på flere forskellige kommunikationsplatforme, som skal sikre en øget efterspørgsel hos forhandleren – som i dette tilfælde er byggemarkederne.
1 Kommentar
Robertdrm · august 29, 2023 kl. 10:57 am
Мне любопытно узнать, с каким блогом система вы оказались работаете? Я испытываю некоторые незначительные проблемы безопасности с моим последним сайтом, и мне бы найти что-то более защищено. У вас есть рекомендации?
Предлагаю также ознакомиться с моей страничкой о продвижении сайтов
в интернете и привлечению посетителей
https://baoly.ru/sdcv
https://baoly.ru/ooplk
https://baoly.ru/eregh
@ddf